معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان گفت:پارسال هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت از دوره‌های آموزشی امدادونجات بهره‌مند شده اند.

حسینی گفت: آموزش یکی از راهبرد‌های مهم در زمینه سازی و تسهیل گری برای توانمندسازی گروه‌های هدف تحت حمایت کمیته امداد است.

او می گوید: یکی از موارد مهم در حوزه آموزش، ارائه آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات به مددجویان تحت حمایت بوده که با استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر و در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو دستگاه صورت می‌ گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای ارتقاء سطح دانش و مهارت جامعه هدف و کارکنان این نهاد در زمینه امداد و نجات و آشنایی با نحوه استفاده از کمک‌های اولیه در مواقع بحران و بلایای طبیعی هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان  تحت حمایت در سال گذشته از دوره‌های آموزشی امداد و نجات بهره‌مند شده اند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان، بابیان اینکه نحوه استفاده از کمک‌های اولیه و شیوه درمان اولیه افراد آسیب دیده و اعزام آن‌ها به مراکز درمانی از اهداف دوره‌های آموزشی امداد و نجات است،  گفت: افراد آموزش دیده در صورت بروز حوادث و بلایای طبیعی می‌توانند جان خود و دیگران را نجات داده و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.